Digitální média, která zahrnují internet, sociální sítě a stránky sociálních médií, představují pro značky moderní způsob interakce se spotřebiteli, protože uvolňují zprávy, informace a reklamu z technologických limitů infrastruktury tisku a vysílání. Digitální média jsou v současnosti nejúčinnějším způsobem, jak značky oslovit své spotřebitele na denní bázi. Na celém světě je online přes 2,7 miliardy lidí, což je asi 40 % světové populace. 67 % všech uživatelů internetu na celém světě používá sociální média.
Sociální média jako moderní marketingový nástroj nabízí možnosti, jak interaktivním způsobem oslovit větší publikum. Tyto interakce umožňují spíše konverzaci než pouhé vzdělávání zákazníka.
Piter Till
Značky mohou prozkoumat různé strategie, jak udržet pozornost spotřebitelů. Jedním z oblíbených nástrojů je značková zábava nebo vytváření nějaké společenské hry pro uživatele. Mezi výhody takové platformy patří ponoření uživatele do obsahu značky. Uživatelé budou s větší pravděpodobností absorbovat a nebudou unaveni reklamami, pokud jsou například vloženy do hry, na rozdíl od obtěžující vyskakovací reklamy.
Masová komunikace vedla k moderním marketingovým strategiím, které se i nadále zaměřují na povědomí o značce, velké distribuce a masivní propagace. Rychle se rozvíjející prostředí digitálních médií představuje nové metody propagace s využitím nových nástrojů, které jsou nyní dostupné prostřednictvím technologie. Se vzestupem technologického pokroku lze propagace provádět mimo místní kontext a přes geografické hranice, aby oslovily větší počet potenciálních spotřebitelů. Cílem propagace je pak oslovit co nejvíce lidí časově efektivním a nákladově efektivním způsobem.
Sečteno a podtrženo
Masová komunikace vedla k moderním marketingovým strategiím, které se i nadále zaměřují na povědomí o značce, velké distribuce a masivní propagace.